Azala / Portada » Prentsa bilduma (2010-01-16)

Elkarrizketak-Iritzia

Berriak

Partekatu sare sozalietan / Comparte en redes sociales

Gai honetako beste sarrerak / Otras entradas relacionadas

33 comentarios en «Prentsa bilduma (2010-01-16)»

  1. Evidentemente, tras ese acuerdo presupuestario hay un ofrecimiento de tiempo al Gobierno español en cuanto a darle estabilidad institucional, pero también un tiempo al Gobierno español, a ETA y la izquierda abertzale para buscar un escenario de PAZ DEFINITIVA.

    Sé cuál es el planteamiento del PNV: ofrecer un tiempo ante una oportunidad que no hay que desaprovechar.

    Principalmente que no la desaproveche Batasuna si quiere ser legal y que no la desaproveche tampoco el Gobierno español en la aplicación de determinadas políticas.

    si se dan las circunstancias y las condiciones se favorezcan políticas de reinserción, de resocialización con programas que puedan trabajarse también en las instituciones europeas

    El PNV aboga por la necesaria legalización de Batasuna siempre que cumpla los requisitos que los demás cumplimos

    Si es la propia Batasuna la que dice que ahora va a presentar estatutos cumpliendo con todos los requisitos, quiere decir que hasta ahora no cumplía esa Ley de Partidos

    Todo eso esta clarisimo. Nos lo lleva diciendo el señor ARRANO desde hace mucho tiempo.

    Pero cambiando de tercio. Esto no me queda claro.

    «Batasuna nos excluye, utiliza a EA para criticar al PNV para saber si está en el soberanismo, regionalismo o autonomismo, conceptos estos que son muy válidos para seguir enredados en algo que no es muy productivo».

    Es que tanto repetir que si somos nacion y no region, pero el señor Urkullu no aclara si el PNV esta por la soberania, por el regionalismo o el autonomismo. Es mas eso lo utiliza EA teledirigida por la IA para ir contra el PNV, pero no es productivo.

    ¿Puedo interpretar que mejor no se define o tengo que interpretar que el PNV de soberanista na-de-na?

    Es que yo no lo oigo decir: todo el mundo sabe que somos soberanistas.

    No lo dice.

    Bueno, por lo menos que nadie en estos blog vuelva a repetir que el PNV es soberanista, porque es un concepto poco productivo; o sea, «soberanismo: escoba, recogedor y cubo de la basura»

  2. Ahora se kae del guindo el PSOE y el El País kon el disgusto de k ETA no kiere dejarlo. Pobres pitonisas Eguiguren, Egibar, Rios y los ilusos d EA. «Esta es la buena»?

  3. x cierto Neo, tu komentario era xa el dia de ayer, en la entrevista d Urkullu, asi k deja de enmierdar las noticias d hoy.

  4. Si es seguro.

    Las medidas a adoptar son basicamente 4:

    – ladrillazo.
    – pensionazo.
    – salariazo.
    – regionazo.

    El regionazo esta en la agenda, ni Pp, ni PSOE. Es seguro, como son seguros el ladrillazo, el pensionazo y el salariazo. Eso si, Euskadi seguira siendo comunidad patanegra, o si lo prefieren nacionalidad, con muchisimas mas competencias que el resto. Pero el rebobinado autonomico es seguro; y el municipal tambien, y el provincial.

    MAS EUROPA.

    Menos España

    Menos Euskadi

    ¿Lo ven, ya llega, ya toca?

  5. Otra kosa k me gustaría saber, y k va kon las noticias d hoy, no komo los trolls españoles k madrugan en este foro, es k si el PNV ha ofrecido a H1 puestos en listas, kuantos y en k posiciones se las ha ofrecido? No es lo mismo ofrecerle 1 posicion en la lista komo segundo, k ofrecerlo en la posicion 20, k solo sirve xa salir en Bizkaia. Si el problema d H1 es k no se han medido en las urnas (+ o – lo k llevaba haciendo EA 8 años), lo suyo seria k se presentaran solos xa luego tener proporciones xa las proximas elekciones, d lo kontrario siempre estaremos en las mismas.

  6. Es normal que Currin no vaya a verificar arsenales, porque no los hay y además, no sabe ni por dónde sopla el viento. En cuanto se acabe el presupuesto, si te he visto no me acuerdo.

  7. Igo, no suele ser habitual publicitar las negociaciones, sin embargo lo que está claro es que ni PNV y H1 quiere cargarse el mochuelo de que no haya acuerdo. Si se quiere poder valorar las causas con una mínima objetividad, sería correcto saber qué se ha ofrecido y qué ha pedido cada uno. A partir de ahí, cada uno puede hacer la valoración de quién ha pedido demasíado o quién ha ofrecido demasiado poco. Desde fuera, todo este embrollo no hace sino perjudicar y dar mala imagen mientras Batasuna va uniéndo a su polo todo tipo de pitufos como EA oficial y Alternatiba.

  8. Por cierto, el señor Currin va a verificar que en Ondarroa, en Mendexa, en Oiartzun, en Hernani, no va a haber amenazas al resto de los candidatos por parte del MLNV? De lo contrario, poco tiene que aportar.

  9. Joer porompo, qué mala idea tienes y qué poca fe en un tío que ha mediado en la resolución del conflicto irlandés. Los 7-8 muertos que llevan la década pasada fue obra de Inestrillas porque Currin verificó altos el fuego y arsenales, y puede dar fe de que no fue el IRA. Si hubiese amenazas en Ondarroa, Hernani, etc. será obra de aparatos parapoliciales, vascos o españoles pa calentar el ambiente.

    Estos son capaces de meter en un vagón de renfe retales y desechos de la guerra de Afganistán y certificar la verificación.

  10. Comunico a los foreros que si en breve se produce mi ausencia, tranquilos, se trata de consulta oftalmológica. Dice el Lenda, que «es evidente que Batasuna le exige mucho más a ETA». Pues yo,… sinceramente, tal evidencia,… no acabo de verla. Será cuestión de la edad.

  11. En el anterior proceso d Eguiguren konocimos las merendolas, en este nos kedamos kon su propension a la poetika metereologika: «ETA se acabará como la nieve, que estaba y dejó de estar sin que nos diéramos cuenta». Pues nada, kuidado k kon tanta nieve hace hielo y patina k no veas.

  12. Según leo en Deia, el PNV va rascando transferencias, creo que para el primer semestre de este año ya había unas cuantas, así que habrá que estar atentos. No quiero menospreciar las transferencias de los profesores de religión de Enseñanza Primaria, la convalidación de títulos extranjeros no universitarios y de los maestros de Instituciones Penitenciarias, pero además de la inspección de trabajo, que tiene bastante importancia para las políticas activas, tendrán que venir otras de más calado. En concreto, para el segundo semestre se prevee que se negocie FOGASA, Ferrocarriles, y crédito y banca, ahí se verá si hay chicha. No te cuento ya lo que había para el 2012, que dependiendo de si hay elecciones o no puede quedar colgado: aeropuertos, puertos de interés general y la seguridad social, ahí es nada.

    Que siga el trabajo. Dejemos la pancartada para los del polo, que se les va la fuerza por la boca.

  13. Según el diario El País, los abertzales tienen un plan b.

    Wow, que nivel el de los mercenarios de esa prensa. Les habrá supuesto muchisímos años de estudio profundo para llegar a esa conclusión.

    Señores de El País realmente pensaba que había gente de más nivel entre sus mercenarios, periodistas del tres al cuarto.

    La Autodenominada Izquierda Abertzale tiene todo el abecedario petado de planes contingenciales, y por si fuera poco tienen preparado el Putong Jua (Mandarín) con más de 4.000 carácteres.

    O sea planes todos, de eso que no se preocupe nadie.

  14. EA eta Alternatibak Batasunarekin sinatutako akordioaren argazkia ikusteak barrea eragiten du. Garaiko gentleman ingelesaren EA «aldaketa soziala» firmatzen eta Alternatibako sozialista kabernikolak Euskal Herriaren subiranotasunaren alde. Hamaika ikusteko jaioak gara.

  15. Eta hori bakarrik ez.

    Txalapartariak ere egon dira ekitaldian ukitu modernoa jartzen.

  16. Ni Currin, ni Rasputin, ni Papa Noel, no….Alicia del pais de las maravillas.

    A estas alturas creo que deberíamos tener claro que las castañas no las tenemos que sacar del fugo de forma endogena, o sea aqui en casa y nada de que vengan mercenarios del exterior a verificar si las margaritas son blancas o rojas.

    En principio solamente a los responsables políticos vascos, democraticamente elegidos compete verificar lo que se tenga que verificar de la banda terrorista.

    Estoy de intromisiones externas hasta los cojones!

  17. Egun on, Txomin jauna.

    Hemen zure gadera: «Inork explika dezake Alternatiba zer den?»

    Ez dakitz zuzena izango den baina hiru aldagai hartuko ditugu kontuan:

    Lehenengoa, zuentzat garrantzitsuena dudarik gabe, Espainia / Euskal Herria. Hau da, muturretara eramanda lehen Francorekin genuena (Espainia), Euskal Herri nazio independentea (EH).

    Bigarrena, mendebaldean, tradiziozkoena, hau da eskuina / ezkerra; edo Muturretara eramanda USA (eskuina) / URSS (ezkerra).

    Hirugarrena, mendebaldeko tradizioari lotua edo ez; Kristautasuna / Gizon-berri-herritarra lortzea.

    Alternatiba:

    Espainia / EH ———————– Euskal Herria.
    Eskuina / Ezkerra ………………….. Ezkerra
    Kristau / Gizon berri herritar ……. G.B.H.

    Alternatiba Euskal Herriko ezkerreko gizarte berrirako alderdia da.

  18. Hau da, eman dezagun planteatzen dela 15 urteko neskatoak haurdun gelditu badira, gurasoek horren berri izan gabe, doan abortatzeko lege bat. Alternatiba lege horren alde.

    Eman dezagun planteatzen dela ezkontza, hiru pertsonak osatuta egoteko aukera: 1. ezkontidea, 2. ezkontidea, 3. ezkontidea. Alternatiba alde egongo litzateke.

    Kristau dotrina ikastolako ikasgai. Alternatiba kontra.

    Gurutzeak, Jesusen Bihotzaren estatua eta horrelakoak kendu ala ez, kentzearen aldekoa.

    Musulmanek prepuzioa Osakidetzan doan kentzeko eskaerari bai esango luke Alternatibak.

    Euskadi eta Nafarroa erkidego bakarrari bai.

    Autodeterminazi-eskubideaari bai.

    Kutxak banku bihurtzeari, ez. Alderantziz ahal izanez gero, nazionalizatu beharko lirateke banku pribatuak; hau da, kutxa bihurtu.

    Argi dago?

  19. Eta aurkezpenean, ikusiko dituzu beti aurreskua, txalapartariak, baserritar jantzitako jendea edo txapela buruan dutena, Nafarroako kateak, Arrano Beltza eta Santimamiñeko zerbait. Inoiz ikusiko ez duzuna apaiz bat salbe bat esaten.

    Adibidez, eman dezagun betidanik pilota-partiduak igande goizeetan izan direla eta 12:00etan Angelusa esan izan dela. Gizon berri herritarra lortu nahi dutenek Angelusa kendu beharko dute; horretarako esango dute hobe dela partiduak arratsaldez izatea edo pilotariak hoztuta gelditzen direla, edo auskalo.

    Litekeena da pilitazale askok goizean pilota-partidua ikustea eta arratsaldean Errealarena (futbola), edo pilotariei aukera emango zaie partidua eteteko. Kasu hauetan argi dago ez direla hoztuta geratuko, bakarrik Angelusa esateko bada.

    Ulertu duzu zer den Alternatiba?

    Esan daiteke abertzaletasun edo euskal nazionalismo ia guztia joan dela ezkerreko gizon berri herritarra lortzeko filosofia horren bidetik.

    Horren aurretik, guk, mendebaldeko kristautasunari eta Espainiari lotuta gauden euskaldunok hauxe diogu ezkontza gizon eta emakume baten arteko lotura dela, gure historia guztia Kristautasunari lotuta dagoela, abortatzea pircing bat belarrian jartzea baino seriagoa dela, Ekuadorretik etorritakoak neurri batean gu bezalakoak direla (espainiar kultura kristaua) eta Magrebetik etorritakoak ez.

    GORA SAN IGNAZIO LOIOLAKOA.

    GORA SAN FRANTZISKO XABIERKOA.

    GORA SANTIAGO.

  20. Espainia eta kristautasuna gauza ezkont ezinezkoak dira. Franco eta Espainiako Elizak inposatu zuten kristautasuna islamiskoa zen kristaua baino. Gurutzadaren aipamena islamikoen gerra sainduaren errainua besterik ez da, espainiarrek beti pentsatu baituzute kristaua izateko bakarrik txerrikia jan behar dela. Baina hori ez da horrela. Francotarrek erakutsi zuten erruki eza eta su gerreroa, hori islamikoa da eta islamikoa da ere zuk dariozun kirats espainiar hori guztia.

    Zergaitik? Estilo bat dagoelako gauza guztietan. Eta musulmanak joan badira ere espainiarrek daukazuten espiritualitate estiloa islamikoa delakoa, hots, fanatikoa, manamentu ala zeinu batzuetan oinarritzen dena.

    Euskal abertzaleek, ordea, kristautasun aurrerakoia erakutsi zuten, gerraren portaeran islatzen zena, bertan abertzaleek, espainiar Francotarrek ez bezala, ez baizuten mendekurik egin ez eta etsai politikoa bidegabeki tratatu. Euskal abertzaleak aurreratuak izan ziren kristautasun sozial mailan eta politikan ere. Baina ikuste da zu gurutzadan frankistaren intxaurretan zintzilikatua gelditu zarela.

    Kristautasuna praktika da, ez teoria. Eta PP bezalako partido bat, frankismoa gaitzesten ez duena, ez da kristaua, nahiz eta oportunismo merkez abortoaren kontra ageri. Baina horiek ez dira printzipioak baizik eta momentuko erabakiak. Eta noski PP gobernuan izan denean abortoak aurrera jarraitu du inolako molestiarik gabe. Hori da zuk ukatzen duzun errealitatea.

  21. Como podéis ver en la prensa, el caso Tellería sigue con el ventilador en marcha y el tema irá a más ahora que se acercan las elecciones. Además, queda el caso «De Miguel», que es el más gordo y el que más daño puede hacer, ya que espiar está mal, pero lo de las comisiones hace mucho más daño electoral. El PSOE intentará frenar su caída con este tipo de temas, y al PNV le conviene soltar lastre cuanto antes, así que iniciará las expulsiones pronto. Pero el efecto de las expulsiones será muy limitado frente a la escandalera que se va a montar.

  22. Elizak ez du onartzen «gizonen arteko ezkontza»

    Hori aurrerakoia bada, ba, zuretzat gizona.

    Guretzat, ezkontza gizon baten eta emakume baten arteko lotura da, ez besterik.

    Elizak ez du abortoaren lege berria onartzen. Ez dakizu?

    Gauza zehatzak dira.

    Sabino Arana bera, eta 36ko gudari gehienek ez lukete onartuko ez gizonen arteko ezkontzarik, ezta abortoaren lege berria, ala bai?

  23. Azkena ez da Yanpol-ek egina, baizik Yanpol-entzat.

    Azken posta, beraz, espainiar eta kristaua naizen honek egina da.

  24. Nik ez dut esan homosexualen arteko ezkontzen aldekoa naizenik, ez eta abortoa onartzen dudanik. Esaten ez ditudan gauzak jartzen dituzu nire ahotan. Hor nonbait blog hontan dagoen post batean eztabaidatu nuen batekin abortoari buruz eta bertan ikusi dezakezu nire iritzia, Elizaren manamentuekin bat datorrena.

    Esaten ez ditudan gauzak nire luman jartzea, izenik gabeko laguna, pekatua da, iraina suposatzen baitu.

    Dena dela, nik esandakoa hor gelditzen da: zure kristautasun estiloa islamikoa da, espainiarra bezainbeste.

  25. PNV, Ezker Abertzalea, Aralar, EA

    Talde horientzat sexu bereko pertsona biren artekoa izan daiteke ezkontza, bai ala ez? Alkate abertzaleek edo nazionalistek ezkondu izan dituzte sexu bereko pertsonak bai ala ez?

    Nire ustez, erantzuna BAI da. Orduan, euskal nazionalistak, ez denak, zu izan ezik gura baduzu, beste guztiak edo euren alderdiak sexu bereko pertsona biren arteko ezkontzaren alde daude. PNV ere bai.

    Eta PNV-ko diputatu eta senatore guztiek Madrilen botoa eman zuten abortoaren lege berriaren alde.

    Hortaz, PnVren jarrera, nazionalisten jarrera Abortoaren Lege Berriaren aldekoa da.

    Nik ez dut gura hori. Hori zuentzat, jauna.

    Ni Eliza Katolikoaren alde nago, Benedikto XVI.aren alde nago, Rouco Varelaren alde nago. Munillaren alde nago. Icetaren alde nago. San Ignacioren alde nago. San Frantziskoaren alde nago. Zuek ez. Zuek aspaldian utzi zenuten kristautasuna bide bazterrean.

    Zuen herrietan gehienak, denak ez esatagatik, dira ezkondu ez, elkarrekin bizitzen jarri, edo zibiletik ezkontzen direnak, eta gero eta gutxiago Rouco Varelaren eliza katolikoan ezkontzen direnak. Gero eta gutxiago bataiatutako umeak, Gero eta gehiago jaun-hartzea eginak. Gero eta gutxiago sinisdunak.
    Nik esan deazaket naizela euskalduna eta fededuna eta española. Zuek ez. Zuek ez zarete fededunak, zuek euzkotarrak zarate, ez kristauak. Aspaldian utzi zenuten hori guztia bidean.

    Nik seme-alabak ikastolara bidaltzen ditut eta esaten didate zer egiten duten erlijio-orduan eta esaten didate zer dioten beste gaztetxoek patioan Jesusi buruz. Ez dut hemen esango zu ez mintzearren. Enteratu zaitzez, baina ikurriñarekin batera beste gauza asko sartzen ari zaizkizue.

  26. Joan edozein alderdi nazionalistara eta esan:

    Nik uste dut EUSKALDUN, FEDEDUN, hori indartu behar dela. Eta segituan begiratuko diote elkarri ea zu eroetxera eraman zaitzaten deia egin behar duten galdezka.

    Egin aproba, gizona.

    Ez eztabaidatu nirekin. Ez galdu denbora. Galdetu zure seme-alabei, galdetu ilobei, lobei, galdetu alderdi nazionalistetan ea zer uste duten abortoari buruz, homosexualen ezkontzari buruz. Galdetu Aralarri, PNVri, EAri, IAri… Galdetu.

    Edo bilatu alderdi horien idearioan ea topatzen duzun abortoaren lege berriaren aurka edo homosexualen ezkontzen aurka edo… Ez duzu ezer topatuko, gizona.

    Ez ezazu engainatu zeure burua.

    Ez dut nahi nire seme-alabentzat zuen mundua. Ez dut nahi.

  27. Barkatuko didazu, laguna, baina nire ustez Rouco Varela kristaua eta artzai katolikoa baino lehenago espainiarra da bihotzez. Gizon onek Espainiako batasuna saldu nahi du ongi morala izango balitza. Hori birao eta madarikazio txar hutsa da. Eliza Katolikoak argi esaten baitu estatuak osorik mantentzeko eskubidea ez dela absolutoa, baita herrialde txikien eskubidea estatuetatik banatzeko ere, hau ez da absolutoa.

    Niri ez didazu ezer erakutsiko ikastolei buruz. Batzuk erlijiosoak dira eta beste batzuk erlijioaren kontrakoak. Ni ikastola erlijioso batean dauzkat nire semealabak eta ez dut ingo kexarik. Probintziko bikario batek ematen die katekesia. Ezkerreko sasiabertzale horiek, noski, balore kristauen kontra dira eta egon dira beti.
    Niri bidezkoa iruditzen zait Katoliko Dotrina gai horretan.

    Baina zuk Eliza espainiarra defendatzen duzu eta ez kristau gisa baizik eta espainiar gisa. Ezin daitezke bi nagusien morroi izan, Espainia ala Jesukristo, bata ala bestea aukeratu beharko zenduke nahiz bebigistan egon zuk Espainia zerbitzatu nahi duzula.

    Alderdi Abertzale euskaldunek ez dute akaso abortoaren kontra egiten. Baina Euskadiren alde dira gehienak (EAJ eta H1 diot). Eta Euskadi herrialde txiki bat da, bere nortasuna eta bere buruaren jabe izan behar dena. Hori da Jainkoaren legea, Jainkoak arima bat ematen baitie bai gizaki bakoitzari eta bai herriei ere. Euskadiko arima defendatzen dut nik, eta zuk Espainiakoa.

    Eliza Espainiarrak barkamena eskatu beharko zien euskal katolikoei, urtetan zehar bota dituzten irainengatik. Zu zara horren eredurik garbiena.

    GORA MATEO MUGIKA

    GORA APAIZ ABERTZALE FUSILATUAK

    JUSTIZIA IRAINDUTAKOEI!!

  28. Katoliko, apostoliko eta Erromakoa den elizaz ari naiz.

    Nire eliza unibertsala da, jauna.

  29. Zure eliza espainiarra da. Ze elizetako gotzaia zela uste al duzu Mateo Mugika? Ala ze elizetako apaizak, Barandiaran, Lekuona, Aristimuño eta Arizmendiarrieta?

    Espainiaren batasuna ongi morala dela esatea biraoa da. Eta erlijio unibertsala estatu batengatik itxuragabetzea da hori.

  30. Decia igomendi en su comentario que «Otra kosa k me gustaría saber, y k va kon las noticias d hoy, no komo los trolls españoles k madrugan en este foro, es k si el PNV ha ofrecido a H1 puestos en listas,». Hoy en la entrevista de DV preguntaban por la coalicion, tampoco aporta lo que pide igo, pero sí sobre lo que les han ofrecido el PNV, que son colocaciones personales (habla de integración de cuadros», pero ya sabemos qué es eso). Como son tres preguntas, las copio enteras:

    «Si el PNV zanja la coalición se levantará acta de defunción»

    – El PNV ha zanjado la coalición con H1! ¿Es así?

    – Si ellos lo zanjan tendrán que explicarnos por qué lo dan por zanjado. Nosotros tenemos pendiente una reunión. Hamaikabat tiene las ideas muy claras. Hemos hecho un ejercicio de realismo, sabemos que somos un partido mucho más pequeño que el PNV, y nadie podrá reprocharnos que hemos pedido nada porque todavía no lo hemos hecho. Hemos tenido la empatía para entender los argumentos del PNV. Además, es bueno para la sociedad y para el nacionalismo que en el espacio del nacionalismo histórico institucional exista más de un partido político, eso es lo que algunos reclamábamos que tenía que ser EA y debemos ser coherentes con esa concepción. En las urnas debe haber una opción que no sea la de integrarnos en el PNV. A nosotros se nos ha hablado incluso de repetir fórmulas parecidas a la que supuso integrar a cuadros de la extinta EuE en el PNV.

    – ¿Pero está zanjada la coalición?

    – Nosotros no hemos dado por cerrada ninguna opción, pero si lo que dice el PNV es cierto, supongo que en la próxima reunión iremos a que nos lo transmita y a levantar acta de defunción. Pero nosotros no hemos dado por cerrada ninguna opción.

    – Urkullu habla de llegar a un entendimiento.

    – Ellos solo aceptan que vayamos en las listas del PNV.

  31. Es realmente lamentable la miopía política del PNV en este tema. El MLNV, como vimos ayer en la portada de GARA, no cesa de dar cuartel y de exhibir los cadáveres políticos de EA y de Alternativa, con la intención de disputar al PNV la hegemonía del nacionalismo; y el PNV se dedica a tratar de carcomer a H1 la formación política más cercana y al socio de gobierno, en Guipúzcoa, con el cual ha transcurrido una legislatura sin fricciones apreciables.

    Esta filosofía aparatera del partido es la que desencadenó la crisis de 1984 con la escisión de EA y parece que el mismo Urkullu se encuentra dentro de ella. Parece lógico que Egibar y el PNV de Guipúzcoa traten de hundir a EA y pacten con Aralar, ya que el seguidismo de la izquierda revolucionaria es la marca de Egibar y sus partidarios. Lo malo es ver que el propio EBB alienta esa filosofía de partido llena de prepotencia, que crea resentimiento en las gentes jeltzales que no están encuadradas en el PNV.

    Esto no augura nada bueno. H1 tendrá que afrontar el reto para ir en solitario. Al menos en Guipúzcoa, con la línea nefasta del PNV en ese territorio, tendrá posibilidades para sacar una representación digna, aunque sea a costa de que Egibar pierda la diputación.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *